Saturday, 18 December 2010

Evaluez-moi!

Aujourd’hui, j’ai une demande à faire à l’attention de toutes celles et ceux qui visitent mon blog : pourriez-vous vous manifester en m’envoyant quelques commentaires ? Cela me ferait énormément plaisir de vous connaitre.  Vous pourriez aussi me donner votre avis sur les changements que je viens d’opérer sur mon blog du côté de la mise en page…Un p’tit bout de brownies  pour vous remercier? Allez, c’est un truc anti-déprime/stress qui marche bien !


I have a request to the attention of all those who visit my blog: I would really be happy to receive your feedback regarding its content & layout. That will make my day and I will be super happy! It would be good to get to know you more as well.
Here is a little slice of my chewy hazelnut, marshmallow cherry brownies to thank you!

2 comments:

  1. Nadouuuuush bravo madame tbarkelah 3lik w khlass realy I missed ur delicious dishes Miam Miammmmmm. Miss u a lot sis hugs 1 kisses

    ReplyDelete
  2. Merci ma cherie, j'ai besoin d'encouragement!

    ReplyDelete

I'd love to hear from you! So please do not hesitate to write a few words..

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...